Είμαστε ενθουσιασμένοι που μοιραζόμαστε τα νέα της νέας μας συνεργασίας με το Metaphor: ReFantazio, ένα δημοφιλές παιχνίδι ρόλων. Αυτή η συνεργασία θα έχει ως αποτέλεσμα την κυκλοφορία μιας καρέκλας gaming περιορισμένης έκδοσης που σίγουρα θα ενθουσιάσει τους παίκτες και τους fans.
Σχετικά με την καρέκλα gaming DXRACER Metaphor
Η καρέκλα gaming DXRACER Metaphor θα διαθέτει ένα κομψό και μοντέρνο σχεδιασμό εμπνευσμένο από το φουτουριστικό περιβάλλον του παιχνιδιού. Θα ενσωματώνει επίσης στοιχεία από το παιχνίδι, όπως το εμβληματικό λογότυπο και το χρώμα, για να δημιουργήσει μια πραγματικά καθηλωτική εμπειρία για τους παίκτες. Η καρέκλα θα είναι επίσης εξοπλισμένη με προηγμένα χαρακτηριστικά, όπως ρυθμιζόμενα μπράτσα, οσφυϊκή στήριξη και μηχανισμό ανάκλισης, εξασφαλίζοντας μέγιστη άνεση κατά τη διάρκεια πολύωρων περιόδων παιχνιδιού.
Η DXRACER είδε μια ευκαιρία να φέρει τον εικονικό κόσμο του Metaphor: ReFantazio στον πραγματικό κόσμο μέσω μιας ειδικής έκδοσης καρέκλας gaming. «Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με το Metaphor: ReFantazio για να φέρουμε αυτή την καρέκλα gaming περιορισμένης έκδοσης στους πελάτες μας», δήλωσε ο εκπρόσωπος της DXRACER. «Καταλαβαίνουμε τη σημασία της άνεσης και της υποστήριξης για τους παίκτες και πιστεύουμε ότι αυτή η καρέκλα όχι μόνο θα βελτιώσει την εμπειρία του παιχνιδιού τους, αλλά και θα χρησιμεύσει ως συλλεκτικό αντικείμενο για τους οπαδούς του παιχνιδιού».
Η καρέκλα gaming DXRACER Metaphor είναι τώρα διαθέσιμη για προπαραγγελία στον ιστότοπο της DXRACER και σε επιλεγμένα καταστήματα λιανικής πώλησης, αφού κυκλοφόρησε στις 9 αυτού του μήνα. Καθώς παράγεται περιορισμένος αριθμός καρεκλών, οι fans ενθαρρύνονται να μείνουν συντονισμένοι για ενημερώσεις και να είναι έτοιμοι να εξασφαλίσουν το δικό τους κομμάτι αυτής της συναρπαστικής συνεργασίας.
Σχετικά με το Metaphor: ReFantazio
Το Metaphor: ReFantazio είναι ένα βιντεοπαιχνίδι ρόλων του 2024 που αναπτύχθηκε από το Studio Zero και εκδόθηκε από την Atlus στην Ιαπωνία και τη Sega παγκοσμίως. Το Metaphor: ReFantazio είναι ένα ολοκαίνουργιο RPG φαντασίας από τα δημιουργικά μυαλά των Persona 3, 4 και 5. Σε αυτό το παιχνίδι, οι παίκτες θα γράψουν το δικό τους πεπρωμένο και θα ξεπεράσουν το φόβο καθώς θα μπουν στο United Kingdom of Euchronia, έναν κόσμο που έχει βυθιστεί σε μια επικίνδυνη κούρσα για το θρόνο.
Το παιχνίδι διαθέτει έναν ζωντανό και αχανή κόσμο, τον οποίο ο πρωταγωνιστής, μαζί με τη σύντροφό του, τη νεράιδα Gallica, θα εξερευνήσει σε μια προσπάθεια να σπάσει μια κατάρα που έχει πέσει στο θρόνο. Μέσα από τα ταξίδια τους, το ζευγάρι θα συμμαχήσει με φίλους και οπαδούς των πολλών φυλών που κατοικούν στον κόσμο.
Το Metaphor: Refantazio έχει λάβει υψηλή βαθμολογία σε όλες τις πλατφόρμες στον ιστότοπο συγκέντρωσης κριτικών «Metacritic». Από την 1η Δεκεμβρίου 2024, η έκδοση για το Xbox έχει λάβει 92 βαθμούς, η έκδοση για το PlayStation®5 έχει λάβει 94 βαθμούς και η έκδοση για PC έχει λάβει 92 βαθμούς. Το παιχνίδι έχει επίσης αποσπάσει την αναγνώριση των κριτικών, κερδίζοντας τα Japan Game Awards «Future Division» το 2023 και το 2024, που επιλέγονται κάθε χρόνο με ψηφοφορία του κοινού.
Το Metaphor: ReFantazio παίζεται σε Xbox Series X|S, Windows, PlayStation 5, PlayStation 4 και Steam.
Σχετικά με την DXRACER
Η DXRACER παρουσίασε την πρώτη καρέκλα gaming στον κόσμο το 2006 με την κυκλοφορία της σειράς Formula Series. Τα επαναστατικά προϊόντα και οι καρέκλες gaming έχουν κατακλύσει τον κόσμο, αιχμαλωτίζοντας τις καρδιές των απανταχού φανατικών παικτών esports και φέρνοντας μια ολοκαίνουργια εμπειρία gaming όπως ποτέ άλλοτε.
Το 2013, η DXRACER έκανε την είσοδό της στην αγορά των ΗΠΑ, ιδρύοντας την έδρα της στο Μίσιγκαν. Η DXRACER έκανε σημαντικά βήματα στην επέκταση της παγκόσμιας παρουσίας της το 2019, έχοντας οριστεί επίσημα ως προμηθευτής καρεκλών gaming για τις επίσημες καρέκλες gaming των πιο διάσημων τουρνουά στον κόσμο, όπως το League of Legends Pro League (LPL), το League of Legends EMEA Championship (LEC) και το Evolution Championship Series (EVO).
Σήμερα, η DXRACER διαθέτει ένα εκτεταμένο δίκτυο περισσότερων από 200 μεταπωλητών σε όλο τον κόσμο. Η μάρκα έχει φτάσει σε εκατομμύρια πιστούς followers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έχει δημιουργήσει μια σημαντική βάση χρηστών που εκτείνεται σε όλο τον κόσμο και σημειώνει συνεχώς νέα ρεκόρ στις παγκόσμιες πωλήσεις.